Onze nieuwe afspraakplanner!

Ons doel is om de communicatie met bewoners tijdens de projecten soepel te laten verlopen. We willen ze zo weinig mogelijk storen en een duidelijke planning maken, zodat de bewoners weten waar ze aan toe zijn.

Om deze communicatie nóg beter te maken, hebben we de afgelopen maanden onze eigen online afspraakplanner laten ontwikkelen. In dit artikel leest u meer over deze handige afspraakplanner en waarom we hiermee onze opdrachtgevers écht ondersteunen.

Het voordeel voor bewoners

Als we een gebouw brandveilig maken, is het ons doel om de bewoners daarbij zo weinig mogelijk te storen. Toch moeten we naar binnen om de woning brandveilig te maken. De bewoners willen dan vanzelfsprekend weten waar ze aan toe zijn. Dankzij onze nieuwe afspraakplanner weten ze dat.  

Vertrouwde en duidelijke omgeving

We sturen een mail met daarin een link naar de afspraakplanner-omgeving. De planner kan geopend worden met de computer, tablet of telefoon. In deze omgeving staat het logo van de opdrachtgever, zodat het vertrouwd overkomt. De bewoner kan in het programma kiezen wanneer we langskomen, zit er geen geschikte datum tussen? Dan kan er gekozen worden voor “andere opties”.

Alle informatie op één plek

In de afspraakplanner staat alle projectinformatie die voor de bewoner van belang is. Met onder andere:
  • Het adres van de bewoner.
  • De werkzaamheden die worden uitgevoerd.
  • De tijd die we ervoor nodig hebben.
  • Eventueel andere informatie dat van belang is, zoals waar we aan het werk gaan (bijvoorbeeld de meterkast).

Wijzigingen doorgeven

Is er iets veranderd en komt de gekozen datum toch niet uit? Dan kunnen bewoners wijzigingen makkelijk doorgeven of rechtstreeks contact met ons opnemen.
 

Het voordeel voor onze opdrachtgevers

Het is uw doel om uw bewoners te voorzien van een prettige en veilige leefomgeving, onder andere daarom heeft u ons ingeschakeld om de brandveiligheid te verzorgen. Daarbij wilt u het liefst geen gedoe en dankzij de afspraakplanner, heeft u dit ook niet.

Overzichtelijke planning

Als opdrachtgever heeft u real-time inzicht in de overzichtelijke en up-to-date digitale planning. U weet wat er gaat gebeuren en bij eventuele vragen beschikt u over de juiste informatie.

Minder vragen en klachten

We kunnen heel concreet en duidelijk met de bewoners communiceren, hierdoor weten de bewoners waar ze aan toe zijn. Doordat dat de bewoners bij vragen over de planning of werkzaamheden ook contact met ons op kunnen nemen, krijgt u minder vragen en kunnen klachten voorkomen worden.


We blijven de afspraakplanner ontwikkelen

Inmiddels hebben we de afspraakplanner bij verschillende projecten gebruikt. Deze opdrachtgevers o.a. woningcoöperatie Reggewoon, zijn heel erg enthousiast over het programma en het functioneren ervan.  

Maar we zitten niet stil, we willen onze afspraakplanner uitbreiden en verbeteren. Zoals de communicatiemogelijkheden uitbreiden en de app nóg beter toegankelijk maken. Kortom, mogelijkheden genoeg!

Wilt u meer weten over de afspraakplanner en hoe we uw panden brandveilig kunnen maken zonder gedoe? Neem contact met ons op! Dat kan via: info@fpsbouw.nl of bel: 0546 49 15 96.
 
Share our website